Skip to content

Niespokojna transformacja brytyjskiej narodowej służby zdrowia ad

3 miesiące ago

528 words

Ale centralizacja została zintensyfikowana, gdy ministrowie starali się zmusić NHS do modernizacji. Wskaźniki wydajności pomnożyły się, podobnie jak protesty przeciwko ich proliferacji. Przedstawiono krajowe ramy świadczenia usług, szablony do projektowania i świadczenia opieki zdrowotnej. Departament Zdrowia i jego ministrowie byli coraz bardziej aktywni, interweniując w celu karania słabszych wykonawców. Nadpobudliwy rząd pogrążył NHS w inicjatywie po inicjatywie, począwszy od wyznaczania celów na czasy oczekiwania, aż po ustanowienie zespołów do inspekcji czystości w szpitalach. Ale listy oczekujących uparcie trwały, podobnie jak luki w wydajności między najbardziej wydajnymi i najmniej wydajnymi dostawcami. Biorąc pod uwagę, że w ramach brytyjskiego systemu odpowiedzialności parlamentarnej ministrowie odpowiadali za każdy upuszczony basen w publicznej służbie zdrowia, nastąpiło polityczne krępowanie: system dowodzenia i kontroli oznaczał centralizację winy. Nastąpiła konwersja damasceńska, gdy wzrosła frustracja ministerialna. Do 2002 r. Ministrowie przekonali się, że odpowiedzią jest decentralizacja i odizolowanie się od politycznej ekspozycji na codzienne problemy NHS. Krok po kroku przeszli do nowego modelu NHS. Stanowiło to przejście od NHS kierowanej przez polityków do NHS kierowanej przez pacjentów , aby zacytować podsumowanie rządowego programu reform.3 Zachęty mają zastąpić polecenia: NHS ma być systemem samodoskonalącym się . Którego działanie napędza nie ministerialne fiat, ale kombinacja wyboru pacjentów, pieniędzy podążających za pacjentem i konkurencji wśród różnych dostawców. W efekcie premier Blair wprowadza bardziej radykalną i wyrafinowaną wersję rynku mimicznego wprowadzoną przez konserwatywną administrację byłego premiera Margaret Thatcher w 1991 r., Którą Partia Pracy (jak również Brytyjskie Stowarzyszenie Medyczne) potępiła w tym czasie i odrzuciła objęcie urzędu. Nowy model wciąż jest w trakcie wdrażania, a obecnie współistnieje z strukturą kontroli i kontroli zbudowaną we wcześniejszych latach. Krajobraz NHS stanowi zatem często mylącą mieszankę różnych, nakładających się warstw politycznych. Jednak główne elementy strategii rządu są wystarczająco jasne.4 Można je podać w pięciu działach.
Zwiększenie zdolności produkcyjnych
Od samego początku rząd zdał sobie sprawę, że zwiększenie zdolności NHS będzie musiało być pierwszym krokiem w jakimkolwiek programie modernizacyjnym. Jeśli listy oczekujących i czasy oczekiwania – najbardziej oczywiste symbole niedociągnięć NHS, jeśli niekoniecznie najważniejsze – zostaną wycięte, potrzebna będzie większa liczba lekarzy, pielęgniarek i innych pracowników. Powołano nowe szkoły medyczne; rozpoczęto rekrutację za granicą. W latach 1999-2004 liczba lekarzy NHS wzrosła o 25 procent. Ale to nie wystarczyło. Wejdź do sektora prywatnego. NHS podniosła poziom aktywności – głównie chirurgii planowej – zakontraktowanej od istniejących prywatnych usługodawców. Wzrost ten nie powiększył jednak całkowitego dostępnego personelu medycznego, biorąc pod uwagę, że to konsultanci NHS wykonywali operacje w wolnym czasie. Kolejnym krokiem było zaproszenie nowych usługodawców do założenia sklepu w Anglii, pod warunkiem, że przywieźli oni własną kliniczną siłę roboczą
[patrz też: akwa gniezno, choroba bostońska leczenie, naturalne kosmetyki do włosów ]
[podobne: gci kleszczów, sedyko radom, akwa gniezno ]

0 thoughts on “Niespokojna transformacja brytyjskiej narodowej służby zdrowia ad”

  1. [..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: dermatologia estetyczna[…]