Skip to content

Niespokojna transformacja brytyjskiej narodowej służby zdrowia cd

2 miesiące ago

533 words

Powstało wiele niezależnych ośrodków leczenia, które zapewniają planowe operacje chirurgiczne i diagnostyczne. W tym samym czasie rząd coraz częściej opierał się na programach inicjatywy Private Finance na rzecz budowy nowych szpitali i odnawiania starych: w ramach tych programów sektor prywatny finansuje, buduje i utrzymuje przedmiotowe szpitale – transakcje, które nie pojawiają się na kontach Skarbu Państwa i dlatego wyzwolili NHS spod ścisłej kontroli nad wydatkami kapitałowymi, które w przeszłości sprawiły, że jej szpitale stały się synonimem szaleństwa. Pogląd, że prywatne interesy mogą zostać stworzone, by służyć celom publicznym, który jest rewolucyjny w kategoriach tradycyjnych poglądów Partii Pracy, stał się mocno ugruntowany. Wraz z nim przyszła akceptacja wielu dostawców. Moc na peryferiach
Pierwszym krokiem rządu było podkreślenie roli Primary Care Trusts, 300-cio osobowych organów organizacyjnych odpowiedzialnych zarówno za świadczenie usług lekarza ogólnego i innych usług, jak i za zakup opieki szpitalnej dla ich populacji geograficznej. Około 85 procent funduszy NHS przepływa teraz przez te trusty. Teoretycznie to ich zadaniem jest decydowanie, w jaki sposób wydawane są pieniądze; w praktyce, w oparciu o dyrektywy centralne, trusty zrozumiały, że wolność leży w wiedzy o konieczności.
Drugim krokiem było wprowadzenie nowego statusu organizacyjnego dla usługodawców NHS. Dostawcy szpitali są teraz uprawnieni do fundacji Trust Trusts, jeśli spełniają określone kryteria finansowe i inne. Dotychczas zatwierdzono 40 Foundation Trusts. Status ten zapewnia usługodawcom znaczną autonomię w zarządzaniu ich sprawami i większą swobodę, niż wcześniej musieli pozyskiwać kapitał. Teoretycznie Fundacja Trusts jest odpowiedzialna przed lokalnymi społecznościami, którym służą: ich rady zarządzające są wybierane częściowo przez miejscową ludność, a częściowo przez personel szpitala.5 W praktyce, biorąc pod uwagę, że rady zarządzające mają niewielką władzę, skuteczna linia odpowiedzialności biegnie do nowo utworzonego regulatora, zwanego monitorem. Najważniejsze jednak, że tam się zatrzymuje. Ministrowie nie odpowiadają już przed Parlamentem za to, co dzieje się w szpitalu świadczeniodawcy po przekształceniu go w fundację Trust Trust.
Kontrola Hands-Off
Monitor nie jest jedynym regulatorem, którego rolą w nowym modelu jest izolowanie ministrów. Departament Zdrowia wydał normy krajowe, w odniesieniu do których ocenia się jakość opieki. Za przeprowadzanie oceny odpowiedzialny jest niezależny organ nadzoru, Komisja ds. Opieki zdrowotnej. Na koniec, inny organ nadzoru, Krajowy Instytut Doskonałości Klinicznej, ma za zadanie określić, czy iw jaki sposób nowe leki i procedury mają być stosowane w ramach NHS, zastępując w ten sposób kryteria techniczne (zwłaszcza względną opłacalność różnych leków i procedur) do decyzji politycznych dotyczących reglamentacji.
Wybór pacjentów
Wybór jest kluczowym elementem przekształcenia NHS w usługę prowadzoną przez pacjenta . Od grudnia 2005 r. Pacjenci mają prawo do wyboru spośród czterech dostawców opieki planowej, a do 2008 r. Będzie wolny wybór skierowania do dowolnego dostawcy, niezależnie od tego, czy jest to osoba z NHS, czy prywatna, która spełnia standardy i standardy. ceny NHS
[więcej w: ibufen dla dzieci, megamed belchatow, lekarz internista kto to ]
[patrz też: ibufen dla dzieci, teleplan bydgoszcz, duduś bielsko ]

0 thoughts on “Niespokojna transformacja brytyjskiej narodowej służby zdrowia cd”