Skip to content

Niespokojna transformacja brytyjskiej narodowej służby zdrowia czesc 4

3 miesiące ago

549 words

Ponadto pacjenci otrzymują więcej informacji niż w przeszłości, aby pomóc im w dokonaniu wyboru. Na przykład Komisja ds. Opieki Zdrowotnej uruchomiła w tym roku stronę internetową, która zapewnia przeżycie w przypadku operacji serca, zarówno w odniesieniu do szpitala, jak i poszczególnych chirurgów. Płatność według wyników
Prowadzenie nowego systemu będzie polegało na zapłacie za rezultaty – czyli pieniądzom podążającym za pacjentami (należy je wyraźnie odróżnić od kontraktu związanego z wykonywaniem pracy dla lekarzy ogólnych, który ma na celu nagradzanie ich nie za ilość wykonanej pracy, ale za jej jakość ). W Departamencie Zdrowia stopniowo wprowadzane są jednolite krajowe ceny za konkretne interwencje i warunki, pierwsi kuzyni z grup związanych z diagnozami, od dawna stosowanych w Stanach Zjednoczonych. Dotychczas Primary Care Trusts zgodziły się na umowy blokowe z dostawcami usług szpitalnych, określając oczekiwaną wielkość działalności – proces negocjacji, który zwykle stanowi jedynie słabe wyzwanie dla cen pobieranych przez dostawców. W przyszłości, gdy nowy system zacznie gryźć , sytuacja ta ulegnie zmianie: nagrody będą precyzyjnie skalibrowane do pracy wykonywanej zgodnie z krajowym harmonogramem płatności. Założenie – klucz do nowego modelu – polega na tym, że płatność według wyników pobudzi dostawców do zwiększenia wydajności i zachęci ich do kształtowania swoich usług zgodnie z preferencjami pacjentów.
Wszystkie elementy nowego modelu są w związku z tym stosowane, mimo że wdrażanie jest nadal niejednolite. Należy jednak podkreślić, że model ten ma na celu wykorzystanie dynamiki rynku (w nacisku na wybór pacjentów, płatność za wyniki i konkurencję), ale nie stworzenie rynku opieki zdrowotnej – stąd moja charakterystyka tego jako Rynek naśladujący . NHS pozostaje finansowaną z podatków usługą zapewniającą kompleksową opiekę zdrowotną dla całej populacji, bezpłatną w miejscu dostawy (opłaty za recepty za wyjątkiem narkotyków). Opieka zdrowotna jest nadal przyznawana zgodnie z potrzebami określonymi przez pracowników służby zdrowia, a nie według zdolności płatniczych. Zmiana dotyczy środków, a nie celów: dynamikę rynku należy wykorzystać w służbie sprawiedliwości i solidarności społecznej. Mówienie o prywatyzacji NHS, jak to robią niektórzy tradycjonaliści, jest zatem nonsensem.
Kryzys czy Blip.
Jest to zatem tło epidemii nagłówków kryzysu w mediach, odnotowanych na początku tego artykułu. Kryzys był spowodowany faktem, że NHS dąży do deficytu w roku podatkowym 2005, kończącym się w kwietniu 2006 r. Oszacowano szacunki zagrożonego deficytu: rząd wyłożył na 700 milionów funtów (1,29 miliarda USD), podczas gdy niezależni analitycy zasugerowali że może wynieść miliard funtów (1,8 miliarda USD). Nawet biorąc pod uwagę bardziej pesymistyczne szacunki, był to spadek wydatków na NHS: gdzieś pomiędzy a 1,5 procent całkowitego budżetu. Jednak rząd dostrzegł deficyt jako przykład rodzaju niedyskryminacji fiskalnej i złego zarządzania, które zdecydowało się zlikwidować w nowym modelu NHS, nalegając, aby instytucje świadczące usługi trustów i fundusze Primary Care Trust wyeliminowały nadmierne wydatki i wysłały zespoły naprawcze, aby naprawić swoje finanse
[podobne: megamed belchatow, internista po angielsku, moringa liście mielone ]
[podobne: witamina c lewoskrętna forum, cedrob ciechanów, gruby benek nidzica ]

0 thoughts on “Niespokojna transformacja brytyjskiej narodowej służby zdrowia czesc 4”