Skip to content

Opłacanie za wydajność w Stanach Zjednoczonych i za granicą ad

2 miesiące ago

569 words

Chociaż przedwczesne jest przewidywanie szczegółów tego programu, pewne kluczowe cechy, które będą miały ogromny wpływ na praktykujących lekarzy, są praktycznie pewne. Po pierwsze, przyjęciu zachęt finansowych niemal na pewno towarzyszyć będzie szeroko zakrojona sprawozdawczość publiczna dotycząca jakości opieki. Od ponad dekady obserwujemy publiczne raportowanie planów zdrowotnych na podstawie wskaźników jakości danych i informacji dla pracodawcy ds. Zdrowia (znanych jako HEDIS). Teraz prawdopodobnie zobaczymy podobne doniesienia na temat jakości wyników grup medycznych, a nawet poszczególnych lekarzy. W związku z tym wynagrodzenie za wyniki w efekcie połączą zachęty finansowe z ogromną ekspansją w publicznym profilowaniu. Raporty publiczne dotyczące poszczególnych lekarzy były szczególnie kontrowersyjne ze względu na niewielką liczbę pacjentów postrzeganych przez indywidualnego lekarza, dla którego dany środek jakości byłby istotny, trudności w dostosowaniu skali sprawy i szczególną wrażliwość kojarzenia raportów skuteczności z indywidualnymi lekarza, który może być tylko jednym z kilku opiekunów. Oczywiście wysiłki w zakresie raportowania koncentrujące się na grupach i indywidualnych lekarzach muszą być starannie opracowane, aby zminimalizować te ograniczenia, ale uważam, że te wysiłki mogą być potencjalnie równie ważne, jak zachęty finansowe do motywowania wyższej jakości opieki.
Po drugie, w przeciwieństwie do brytyjskiego systemu, możemy oczekiwać, że podejście CMS będzie wykraczało poza lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej. W tym kraju specjaliści, w tym chirurdzy, otrzymują znaczną większość płatności za usługi lekarskie od CMS. Ponieważ CMS raczej nie ograniczy swoich wysiłków do lekarzy ogólnych, musimy opracować szerszą gamę środków jakościowych dla opieki specjalistów, aby ta polityka była skuteczna.
Możemy również oczekiwać, że utrzymujący się deficyt budżetowy ograniczy wielkość płatności. W Zjednoczonym Królestwie zapłata za wydajność została przyjęta zbiegając się ze znacznym wzrostem środków przekazywanych do Narodowej Służby Zdrowia na płatności dla lekarzy. Tak więc większość lekarzy skorzystała z nowego systemu, a żaden lekarz nie zauważył spadku ich dochodów. Jednak w Stanach Zjednoczonych presja budżetowa niewątpliwie zmusi CMS do wprowadzenia skromniejszych początkowych zachęt finansowych, prawdopodobnie rzędu od do 2 procent płatności dla lekarzy – znacznie mniej niż 5 do 10 procent, często dostarczanych przez plany zdrowotne zapewniają lekarzom wystarczający bodziec, aby zmienić swoje praktyki. 87,8 Oczywiście liczba brytyjska jest jeszcze większa – średnio około 30 procent, zanim lekarze pokryli dodatkowe koszty związane z opieką lub administracją. Jeżeli potrzebne są większe zachęty, presja finansowa na wprowadzenie neutralnych pod względem budżetowym polityk prawdopodobnie zmusi CMS do wyodrębnienia wysokiej jakości premii z dostępnych funduszy na roczne podwyżki płatności, a nawet z funduszy na istniejące poziomy płatności, co spowoduje, że niektórzy lekarze wygrają, a niektórzy poczynią znaczne straty.
Wreszcie, wynagrodzenie za wyniki prawie na pewno wykracza poza wąsko określone wskaźniki jakości. Początkowo zachęty mogą być powiązane z klinicznymi wskaźnikami jakości i miarami zadowolenia zgłaszanymi przez pacjentów, ale ostatecznie mierniki skuteczności – jak dobrze lekarze ograniczają koszty przy zachowaniu jakości – prawie na pewno staną się ważnym składnikiem ukierunkowanych wskaźników, a także
[więcej w: badanie kreatyniny cena, moringa liście mielone, duduś bielsko ]
[patrz też: ibufen dla dzieci, teleplan bydgoszcz, duduś bielsko ]

0 thoughts on “Opłacanie za wydajność w Stanach Zjednoczonych i za granicą ad”

  1. [..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: aparat ortodontyczny Kraków[…]